niedziela, 26 maja 2013

Zapuszkować miasto ...


Zachęcony osiągnięciami przyjaciół i znajomych,

postanowiłem powrócić do solarigrafii.

Przyjaciele pomogli mi w skompletowaniu materiałów i doradzili, 

jak to wszystko ma wyglądać, za co serdecznie dziękuję. :)

Po wielu próbach powstały pierwsze aparaty otworkowe, które już wiszą na mieście.

Teraz wystarczy uzbroić się w cierpliwość i mieć nadzieję, 

że nikt ich nie pozrywa (zdarzają się takie przypadki)

i że wszystko zrobiłem w miarę dobrze.

Dla niewtajemniczonych podaję za wikipedią definicję solarigrafi:

"Solarigrafia - technika negatywowa, której efektem jest otrzymanie zdjęcia

z wyraźnymi śladami wędrówki Słońca po nieboskłonie...".

Tak więc poniżej przedstawiam wykonane przeze mnie kamerki otworkowe.

Miałem sporo zabawy przy ich wykonywaniu i niemniej przy ich wieszaniu.

Czas pokaże, czy uda mi się nimi zarejestrować cokolwiek godnego uwagi.




Oczywiście w trakcie wykonywania kamerek i ich wieszania pojawiały się

coraz to nowe wątpliwości i pytania.

Ogólnie jest to bardzo ciekawy sposób spędzania wolnego czasu.

Póki co sześć kamerek wisi na mieście, a kolejne cztery niedługo zawisną.

Efekty pracy za kilka tygodni albo miesięcy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz